BİOREZONANS YÖNTEMİ İLE HASTALIKLARIN İYİLEŞTİRİLMESİ

Tarih: 23 Şubat 2019, Cumartesi, Saat: 15:00

Yer: Workinstation Konferans Salonu/ ENT Ofis Kiralama Danışmanlık Org. Hiz. Tic. Ltd. Şti

Kurttepe Mahallesi Süleyman Demirel Bulvarı Gölvadi Rezidans 64/D Çukurova/Adana

Dr. Doğanay Kürkcü,  “Hastalık yoktur hasta vardır” görüşü ile kişiye özel tedavi planlaması yapılabilen “Biorezonans” sistemi hakkında bilgilendirme amaçlı düzenlediği konferansda, ilaçsız ve ağrısız destekleyici bir yöntem anlattı.

Her insan parmak izi gibi vücut frekansı açısından da eşsizdir. Kişinin kendi vücut frekans bilgileri kullanılarak BİCOM Biorezonans cihazı aracılığı ile fizyolojik sağlıklı bilginin desteklenmesi yanı sıra virüs parazit gibi patolojik frekansların tespit edilerek vücuttan uzaklaştırılmasının tedavi sürecine etkilerinden bahsetti.

Sağlam dokuyu desteklemek ve hastalık belirtilerine neden olan kök nedeni tespit etmek suretiyle vücudun tekrar bağışıklık gücünü kazanmasına yardımcı olan bu yöntem sayesinde kalıcı çözüme ulaşmanın mümkün olduğu anlatıldı.

Cerrahi müdahale gerektiren rahatsızlıkları olanlar dışında, mevcut tedavisi modern tıp metodları ile devam eden tüm hastalar için yardımcı ve destekleyici tedavi metodu olarak biorezonanstan yararlanılabilir. Biorezonans yöntemi 400 ayrı hastalığın iyileştirilmesinde destek ve yardımcı tedavi yöntemi olarak hekimlerce kullanılmaktadır.  Ayrıca önleyici ve koruyucu terapi metodu olarak da biorezonanstan yararlanmak mümkündür.

Biorezonans, akut hastalıkların bizzat tedavisinde kullanıldığı gibi kronik dejeneratif hastalıklarda ilaçsız iyileştirici yöntem olarak, otoimmün ve kanser gibi hastalıklarda ise devam eden tedavilerine destekleyici olarak kullanılması mümkündür.

Biorezonans terapileri, 4000 yıllık kadim akupunktur tedavilerinden feyz alınarak batı bilim adamları tarafından geliştirilmiştir. Akupunktur noktaları üzerinden ve etkin elektrotlar yardımı ile tedavi bilgisi vücuda titreşimlerle iletilerek iyileşme gerçekleştirilir.

İnsan; fiziksel varlığı, duyguları ve düşünceleri ile oldukça karmaşık ancak bir o kadar dengede ve mükemmel yaratılmıştır. İçinde yaşadığımız çevresel koşullar, sağlıklı hava sağlıklı gıda, dingin ortam, stressiz yaşam gibi doğal yaşama sürecimizi alt üst etmektedir. Yaşam mücadelesi, yoğun iş temposu bizi doğal beslenme ve hareket etme sürecinden alıkoymaktadır. Biorezonans sağlıklı kişilerde mevcut sağlığı korumak, elektromanyetik alan kirliliğini arındırmak, detoks organlarına destek olarak detoksifikasyon yapma sürecini hızlandırmak, gıdaların vücut üzerinde varsa yıkıcı rolünü bertaraf etmek, bilinmeyen olası tehlikeler varsa test yöntemi ile tespit ederek toksinleri vücuttan atılmasını sağlamak gibi destek terapileri mevcuttur.

Kirli hava, elektromanyetik kirlilik, doğal olmayan gıda, hastalık etkenleri, stress ve buna benzer pek çok nedenden dolayı bombardıman altında kalan mükemmel bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi ve detoks organlarını desteklemesi konusunda bilinen en etkili yöntemlerdendir.

Biorezonans tedavi planlamasında kişiden alınan hastalık öyküsü, biokimyasal kan değerleri, sosyo-kültürel yaşantı verileri ve vücuttan alınan kan yardımıyla yapılan frekans test sonucu ortaya çıkan bilgiler,  bütünlük içinde değerlendirilir.

Sigara bağımlılığında olduğu gibi tüm bağımlılıklarda destek terapi olarak sağlık problemlerinin giderilmesini kolaylaştırır. Hastalıklar söz konusu olduğunda biorezonans desteğinin bir hekim tarafından verilmesi büyük önem taşır.

Yıllarca sigara içmenin ardında kimyasal bir birikimin olduğu, sigara bırakılırken duygu detoksunun gerekliliği, aşırı kilonun veya kilo verememenin ardında maskeli gıda alerjileri, metabolik sendrom ve bağırsak flora bozukluğu olduğu, alerjilerin ardında tespit edilemeyen maskeli alerjenler ve candida olduğu, demans yada karışık bir nörolojik problemin ardında ise ağır metal birikimleri olabileceği unutulmamalıdır.

Gittikçe kullanımı yaygınlaşan bu yöntemin, hastaların mağduriyetini önlemek açısından, halkımız tarafından iyi tanınması ve anlaşılması çok önemlidir.

Çünkü  “Etkisi olan her şeyin yan etkisi de vardır”. Dolayısıyla Hekim tarafından değerlendirilmeniz önem arz eder.

Biorezonans fenomeni konusunda halkın aydınlatılması amacıyla eğitim seminerlerinin ilki workinstation konferans salonunda düzenlenmiştir.

Biorezonans Uygulama Alanları

Ayşegül Hanım Allerjik Astım Tedavisi

Biorezonans ile Tedavi 1

Biorezonans ile Tedavi 2

Biorezonans ile Tedavi 3

Biorezonans ile Tedavi 4

Biorezonans ile Tedavi 5

Biorezonans ile Tedavi 6

Biorezonans ile Tedavi 7

Sema BAYSAL ile İŞKOLİK | DR.DOĞANAY KÜRKÇÜ

Doktorum TV - Biorezonans Nedir?

Doktorum TV - Kanser Tedavisinde Biorezonans Yöntemi

Doktorum TV - Biorezonans ile hangi hastalara destek verilir

Doktorum TV - Alerjilerde Biorezonans Yöntemi

Doğadaki tüm maddelerin enerji yaydığı ve bir elektromanyetik frekansı/titreşimi olduğu gerçeğinden yola çıkarak uygulanır.

1966 doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi Konya’da tamamladım. 1992 yılında tıp fakültesinden mezun olduktan sonra Düzce Yahyalar Köyü’nde 1 yıl mecburi hizmet yaptım.